niedziela, 31 marca 2013

Liebster Award


 

Wow. Miałam po świętach zająć się nominacją od Martyny i Natalii, a tu proszę, do tej samej nagrody wybrała mnie Redżi :3 Nie ma wyjścia, trzeba ujawnić co nieco o sobie ;)
Jeśli ktoś zechce wszystko przeczytać, dziękuję.

Zasady:
„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował.”


Hey, ho, let's go.


Pytania od M&N:

  1. Jaki jest tytuł Twojej ulubionej książki? - Nie jestem w stanie powiedzieć, jaka książka jest moją jedną i jedyną na zawsze, bo jest to niemożliwe, ale na ten moment mogłabym za najlepszą książkę uznać Gwiazd naszych wina. Wszystko opisałam TUTAJ
  2. Co sprawia, że się uśmiechasz? - Co: muzyka, książki, dostęp do Internetu, jedzenie. Kto: rodzina, przyjaciele, John Frusciante. 
  3. Jedna rzecz, bez której nie wyobrażasz sobie życia? - Chciałabym powiedzieć, że książki, ale prawdą jest, że bardziej niż Book Addict, jestem Computer Addict. :C
  4. Recenzja której książki przyszła Ci z największą łatwością? - Dużo to ja tych recenzji nie napisałam, ale najprościej było mi opisać swoje uczucia po przeczytaniu Wyścigu śmierci.
  5. Piosenka, z którą masz najmilsze wspomnienia? - Snow ((Hey Oh)) Red Hot Chili Peppers. Historia pokrótce brzmi tak - jest sobie obóz religijny w górach, pierwsza noc. Kładę się spać, słuchawki podłączone do telefonu. Ale, że ja zawszę muszę coś schrzanić, po naciśnięciu "play", zamiast słyszeć dźwięki płynące wprost do moich uszu, wyżej wymienioną piosenką raczę cały pokój. Wyłączam telefon cała zaczerwieniona, szepczę ciche: "przepraszam" i zasypiam. Drugiego dnia dziewczyny z pokoju pytają, kto w nocy puszczał Red Hotów, na co odpowiadam, że ja. Okazuje się, że prawie wszystkie są fankami, a niektóre nawet jadą na koncert. Oj, miałyśmy o czym gadać... Tak zaczęła się moja prawdziwa miłość do Papryk i nowe znajomości.
  6. Gdybyś mogła zorganizować w swojej miejscowości koncert jednego wykonawcy lub zespołu, to kogo byś wybrała? - Red Hot Chili Peppers ♥
  7. Czy sama piszesz powieści? Jeśli tak, to jakie masz autorytety pisarskie? Wspaniałe pytanie! Uwielbiam pisać! Zaczęło się od tego, że Ciocia podarowała mi gruby brulion, a ja nie miałam co z nim zrobić. Przeżywałam wtedy okres fascynacji Michaelem Jacksonem, więc opisałam swoje spotkanie z nim. Wciągnęło mnie to, więc razem z kolejnymi idolami powstawały kolejne fan fiction. Była Nirvana, Queen, Guns N' Roses, Aerosmith, nawet Justin Bieber! (Chyba tylko jedno opowiadanie zostało ukończone - zawsze zaczynam, ale nigdy nie kończę). Obecnie piszę historię o Johnie Frusciante z Red Hot Chili Peppers oraz powieść antyutopijną pod zacnym tytułem Bodyguards: Ochroniarze. Chętnie zdradzę fabułę :) Moim autorytetem jest Suzanne Collins.
  8. Czy jesteś książkoholiczką? Jeśli tak, jak wpadłaś w to uzależnienie? - Jestem książkoholiczką i jestem z tego dumna! Jak to się zaczęło, nie pamiętam. Od zawsze lubiłam czytać. W wieku dwóch lat przeczytałam pierwsze zdanie z Dziennika Bridget Jones. Książki są wspaniałe -- nie wiem, jak można nie czytać. Nowe, nieznane światy czekające na odkrycie, bohaterowie, których losy śledzimy z zapartym tchem... Ach, rozmarzyłam się. Chyba zaraz pójdę poczytać.
  9. Czym kierujesz się w życiu? - Swoim sumieniem.
  10. Wolisz smutne, czy szczęśliwe zakończenia w książkach? - A to zależy. Czasem, gdy irytuje mnie bohater(ka), modlę się, żeby ktoś/coś ją zabiło. (Wiem, jestem wredna). Ale z reguły wolę szczęśliwe zakończenia.
  11. Najbardziej szalona rzecz, jaką zrobiłaś w życiu? - Płynęłam motorówką w Sopocie z moją siedemdziesięcioletnią wówczas Babcią. 


Pytania od Redżi:
  1. Ulubiony zespół? - Moja trójca to: Red Hot Chili Peppers, System of a Down, Dot Hacker (polecam, polecam, polecam, są mało znani, ale GENIALNI ♥)
  2. Co najchętniej robisz w wolnym czasie? - Czytam książki, piszę opowiadania, słucham muzyki, jem, gram w visual novels, truję swój mózg Ukrytą Prawdą.
  3. Gdzie chciałabyś wyjechać? - Podróż dookoła świata. ;3
  4. Gdybyś miała spędzić tydzień na bezludnej wyspie, to jakie 3 rzeczy byś ze sobą zabrała? - Laptop z zapasem baterii, pełną lodówkę turystyczną, książkę.
  5. Co daje Ci prowadzenie bloga? - Prowadzę bloga, bo chcę, żeby zauważyło mnie jakieś wydawnictwo i dało mi darmowe książki. Żart!  Bloga założyłam, nie wiedząc o współpracach. Chciałam dzielić się z innymi opiniami o ciekawych pozycjach, sama poznawać interesujące książki i nawiązać znajomości. Udało mi się :) A na współpracę może kiedyś przyjdzie czas; jednak nie zależy mi na tym aż tak.
  6. Jeśli mogłabyś mieszkać w innym kraju, to w jakim? - Anglia lub Stany Zjednoczone.
  7. Ulubiony kolor? - Niebieski.
  8. Gdyby była apokalipsa zombie, jaką broń byś wybrała? - Piłę łańcuchową!
  9. Na jaką stronę internetową wchodzisz najczęściej? - Facebook, Twitter, mój blog, Lubimy Czytać, Lemma Soft Forum, blogi z mojego blogrolla.
  10. Kim chciałaś zostać, jak byłaś dzieckiem? - Aktorką. Pomińmy fakt, że jestem brzydka jak noc i boję się wystąpień publicznych.
  11. Ulubiona pora roku? - Lato *__*

 Okay, gotowe.
Nominuję 10 osób:


Pytania:
  1. Ile czasu dziennie poświęcasz swojemu blogowi?
  2. Oglądasz jakieś seriale? Jeśli tak, to jakie?
  3. Czy często wzruszasz się, czytając książki lub oglądając filmy?
  4. Gdybyś mógłbyś/mogłabyś być zwierzęciem, wybrałbyś/wybrałabyś...?
  5. Zakładając, że istnieje reinkarnacja... Kim byłeś/byłaś w poprzednim życiu?
  6. Na jaką premierę książkową i filmową tego roku czekasz?
  7. Jaką książkę, która nie została jeszcze wydana, chciałbyś/chciałabyś zobaczyć na naszym rynku?
  8. Twoje ulubione wydawnictwo?
  9. Na co narzekasz w książkowej blogosferze?
  10. Gdybyś mógł/mogła się spotkać z trzema dowolnie wybranymi blogerami, kogo byś wybrał/wybrała?
  11. Znienawidzona przez Ciebie książka to...? 

29 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za nominację, postaram się dziś odpowiedzieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za nominację ;)
    Postaramy się we dwójkę sklecić jakieś interesujące odpowiedzi :) Nie będzie łatwo, ale damy radę!

    OdpowiedzUsuń
  3. O widzę, że masz dobry gust muzyczny. Lubię SOAD. A Nirvany też słuchasz czy tylko to fan fiction?
    O matko, Ty i Twoja babcia jesteście szalone xD
    Dziękuję Ci bardzo za nominację. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słucham, słucham :3 Kiedyś nałogowo, obecnie przeszło na mojego kuzyna - siemka, Kubusiu ♥
      Przekażę :D

      Usuń
    2. Nic dziwnego. Nirvana jest zaraźliwa. :D

      Usuń
  4. Nie mam głowy do tych zabaw, ale wielkie dzięki za nominację! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mogłabym mieszkać w Stanach i również nie znoszę wystąpień publicznych. ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak super bardzo dziękuję ! :) na pytania odpowiedziałam :)
    książki-na-podłodze.blogspot.com
    Pozdrawiam
    Malwina :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście bez polskich znaków, tak to jest jak się pisze na telefonie ;p

      Usuń
  7. Kochasz Red Hot Chilli Peppers! Aaaaaaa!
    Piszesz powieść! Aaaaaa!
    Piszesz opowiadania! Aaaaa!
    Kochasz pisać! Aaaa!
    Kochasz słuchać Papryczek i produktów papryczkopodobnych! Aaa!
    Znalazłem wirtualną "psiapś"!
    Zaraz, zaraz...
    NIE LUBISZ WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH!?
    To koniec naszej "przyjaźni"! :D

    - - - - -

    A tak na poważnie - świetne odpowiedzi. Najlepsza jest historia z babcią. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój drogi Macieju, łamiesz mi serce.
      Jak można z tak błahego powodu kłaść kres potężnemu, astralnemu wręcz uczuciu?
      Ech, czuję się przybita.

      - - -
      Żarcik XD
      Dziękuję ♥

      Usuń
  8. hehe Ty lepiej powiedz jak udało Ci się namówić babcie na motorówkę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahahahaha XD
      Po prostu bardzo chciałam sobie popływać na motorówce, a że babcia się bała mnie zostawić, to wsiadła ze mną XD

      Usuń
  9. Bardzo ciekawe odpowiedzi ;)
    Również lubię lato ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Zadałam pytanie o pisanie powieści i widzę, że odkryłam nową utalentowaną osóbkę :) Też dużo piszę i też zaczynałam od FF, tylko potterowskiego. Ach, miało się te 10-11 lat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Niemalże wszyscy zaczynali od FF. Piękne czasy, ale jak sobie przypomnę te okropności, które wypisywałam, a fe. Teraz jest o wiele lepiej :)

      Usuń
  11. Również dodaję do linków również :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej, pisałaś do mnie z pytaniem o szablon. Chciałam się upewnić, czy chodzi o ten:
    http://funkyimg.com/u2/2683/152/458475zamAnori.png
    Jeśli tak, to oczywiście możesz go użyć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pytałaś o szablon. Możesz go śmiało użyć, bo ja go już nie potrzebuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okay, teraz muszę się zastanowić, który wybrać, bo ten Stray też jest śliczny, i zapytałam też na zaczarowanych-szablonach... Zobaczy się :)

      Usuń

Witaj! Bardzo się cieszę, że chcesz skomentować moją recenzję. Wiele to dla mnie znaczy. Dziękuję :)